«Запроси спортсмена у школу»

Світлина від Шкільни Наталії.У Дрогобицькій ЗЗСО І ІІІ ст. N3 м. Дрогобича провели насичений інтенсив із запеклими футзальними поєдинками, по вінця сповненими шаленою боротьбою, щирими емоціями та неймовірним бажанням перемогти.
Ігровий день був цікавим зі спекотними баталіями, шаленими футзальними емоціями під час боротьби за трофей. Ця подія відбувалася у рамках проекту «HealthySchools: заради здорових і радісних школярів», таким чином наша школа реалізовує цікаві фізичні активності для школярів згідно їх інтересів #Sport_for_.
Активісти учасники проету провели опитування серед учнів школи і згідно результатів обрали саме такі заходи, які зацікавили учнів. Тому для участі у конкурсі «Запроси спортсмена у школу» покликали випускника 1988 року, доцента кафедри спортивних дисциплін і туризму ДДПУ ім. Ів. Франка, арбітра національної категорії з футзалу, голову навчально-методичної комісії Комітету Арбітражу Асоціації футзалу України, голову науково-методичного комітету та куратора системи арбітражу Асоціації футзалу Львівщини, заступника голови Федерації міні-футболу Дрогобиччини Романа Проця.
Разом з п. Романом до шкільного турніру приєдналися арбітри «Екстра-ліги» України з футзалу брати Олег і Орест Дуцяки.
Спортивні поєдинки складалися з декількох етапів: розминка, вітальне слово арбітрів, настанови тренера – вчителя фізичного виховання Зварич Г.І., футзальні поєдинки А наших учасників підтримували шкільна команда чар лідерів з запальним танцем.Світлина від Шкільни Наталії.
Задоволені учасники змагань показали свою майстерність в імпровізаціях, а також виявили неабияку креативність та техніку.
Учні Дрогобицької ЗЗСО І ІІІ ст. N3 планують провести ще не один турнір в рамках проекту #HealthySchools_UA.
Усі арбітри зазначили що це чудова нагода для школярів підтримувати себе у формі. Роман Проць зауважив що проведення подібних турнірів має бути регулярним. І вважає, що метою проведення таких ігор є популяризація футзалу (міні-футболу) та здорового способу життя, підвищення рівня спортивної майстерності, створення умов для ігор та додаткової мотивації серед учнів школи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *