Нас можна знайти…

Адреса: м. Дрогобич, вул. Завалля, 12
тел.: +38(03244) 2-21-35
E-mail: drogobych_vo.school3@ukr.net

Ліцей №3 імені В’ячеслава Чорновола Дрогобицької міської ради Львівської області – сучасний освітній навчальний заклад – з профільним навчанням та поглибленим вивченням окремих предметів, що забезпечує здобуття загальної середньої освіти, задовольняє потреби учнів та здійснює різнобічну підготовку учнівської молоді до життя.

ПЕРЕЛІК
територій, закріплених за Ліцеєм №3 імені В’ячеслава Чорновола Дрогобицької міської ради

вул. Бруно Шульца, вул. Війтівська Гора ( непарні номери), вул. Завалля, вул. Ковальська, вул. Б.Лепкого, вул.  Левицького, вул. Лесі Українки, вул.  І.Мазепи, вул.  Майдан Ринок, вул. Малий Ринок, вул. Музична, вул. Підвалля, вул. Пилипа Орлика, вул. Устиновичів, вул. Трускавецька (№ 1 – 54), вул. Шашкевича, вул. Шевська, вул. Шолом-Алейхема, вул. Шопена

На 01.10.2019 р. у школі навчається  523 учня, функціонує 19 класів.

Початкова школа (1 – 4 кл.) – 5 класів,  121 учень;
основна школа (5 – 9 класи) – 5 класів,  134 учня;
старша школа (10, 11 класи) – 3 класи, 174  учнів;

вечірня школа (9,10,11,12 класи) – 6 класи, 129 учнів

Працює  група продовженого дня, група короткотривалого перебування дітей 5-го віку, функціонують гуртки.

Мова освітнього процесу – українська.
Вивчається 2 іноземні мови: з 1 класу – англійська, у 1-9 класах друга іноземна мова – польська.

У закладі створено умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами: відкрито 6 інклюзивних класів, у кожному з яких працює асистент вчителя, психолог та логопед забезпечують корекційно-розвиткові заняття.

Статут школи

         Згідно стратегії розвитку ліцею,  педагогічний, учнівський та батьківський колектив працює над оновленням Статуту ліцею. Будемо вдячні за ваші пропозиції та побажання.

Статут Ліцей №3 ім.В.Чорновола

Місія ліцею

Створення оптимальних умов для однакового доступу до якісної освіти, розвиток особистості кожного учня залежно від його освітніх потреб та можливостей. Орієнтація школи на динамічне зовнішнє середовище; посилення взаємодії школи та соціуму, налагодження комунікаційних, функціональних творчих зв’язків між школою та соціальними інституціями з метою забезпечення якісної освіти учнівської молоді.

Завдання

  1. Ми пропагуємо ідею: неможливо навчити – можна лише навчитися.
  2. Взаємини в системі «учитель – учень» орієнтовані на створення такої ситуації у якій учень вимушений і здатний навчатись самостійно опановуючи техніку творчого мислення.
  3. Системне оновлення мети і змісту діяльності школи.
  4. Опанування вчителями нових педагогічних технологій через проведення тренінгів, ділових та імітаційних ігор з використанням інтерактивних методів роботи.
  5. Створення умов (фінансових, матеріальних, психолого- педагогічних) для творчої ініціативи вчителів.
  6. Виховання учнів на засадах християнської моралі, духовної культури, національному патріотизмі, свідомої громадянської позиції.
  7. Використання в основі виховання:
  • діалогу довір’я;
  • терпеливості та милосердя;
  • відповідальності;
  • загальних цінностей;
  • загальнолюдських цінностей
  1. Випускник школи має стати успішною людиною.

Проблемні питання над якими працює ліцей:

  1. Реалізація науково-пізнавального потенціалу освітніх галузей, використання пошукового, краєзнавчого та місцевого матеріалу з метою піднесення ефективності навчально-виховного процесу, виховання юного громадянина України.
  2. Впровадження нових інформаційних технологій в управлінську діяльність та навчально-виховний процес.

У старшій школі здійснюється профілізація за технологічним та суспільно-гуманітарним напрямками, а також поглиблене вивчення іноземних мов.

Профілі навчання:

  • інформаційно-технологічний;
  • правознавчий.

Для виконання поставлених задач у ліцеї склалися всі необхідні умови

  • стабільний педагогічний колектив, що постійно підвищує свій професійний рівень;
  • кадрове забезпечення предметів інваріантної частини навчального плану, що вивчаються;

традиція співпраці з батьківською громадськістю, органами місцевого самоврядування, культурно-просвітницькими установами міста.